Thursday, September 25, 2014

Autumn in black'n mustard


It was raining already from the morning, but I dressed well and used my umbrella as my wingman and actually worked a full day (9am-5pm, which means leaving at 7.45am and arriving back at 8.10pm), just in time to say good night to our youngest.
It made me realise one big thing today.
No matter how much I love my job and in this passion for it, one can easily stay longer - but the childhood of my children will never come back and no matter how much I turn and twist it in a couple of years, it will never be the same as when they are so small and need you so unconditionaly. What I have is here and now, and I need to be with them as a mother just as much as I can, combining it with work.
Personally, working as I do partially, is just perfect. I see them 1.5h in the morning, go to work and come back in the early afternoon to spend that precious time with my two boys. It makes me a better mother to have some freedom and grown up time and they can play around with other kids. But the happiness in their faces when I'm arriving back home, nothing can compare it and nothing is worth more. It's a privilege we have, raising our children and even though I sometimes feel like I'm going bananas of frustration, the good times makes you forget the harder ones.

(old leather jacket, old skirt: Prada, handmade wool sweater: Zara, boots: Ferragamo & bag: Chloè)

10 comments:

  1. Känner precis likadant Stina! Min yngsta är också ett år och jag har precis börjat jobba igen och lämnat över föräldraledigheten till min man. Arbete, karriär och pengar är verkligen inte det viktigaste och barnen är små så otroligt få år så det gäller att ta vara på tiden. /Maria

    ReplyDelete
  2. Es fantástico este conjunto de ropa ,me encanta !!!

    ReplyDelete
  3. So fun to take part of your everyday outfits. This one is really nice, feminine but with a rock´n´roll twist. Very nice. Laila

    ReplyDelete
  4. You look so well, since you have all these responsabilities and active life of work and family....
    A rock star with your black blouson in leather and lace skirt Prada. I also really like this style on you.
    Each time I love your boots. Of any trade.
    Hugs Hugs

    ReplyDelete
  5. You look so well, since you have all these responsabilities and active life of work and family....
    A rock star with your black blouson in leather and lace skirt Prada. I also really like this style on you.
    Each time I love your boots. Of any trade.
    Hugs Hugs

    ReplyDelete
  6. Like that look! And your thoughts! Ha en skön helg med familjen och njut av hösten!

    ReplyDelete
  7. Hej Stina!
    Jag måste säga att du är otroligt vacker!
    Jag har en fråga, jag känner mig lite tråkig i huden och skulle vilja strama åt huden samt få bort ytliga blodkärl samt lite större porer på näsan, samt finare linjer i pannan.
    Är det någon typ av laser (IPL) samt restylane som jag måste göra då?
    Jag är endast 23 år, men vill ändå bli mer "tight" i hyn och få en mer glow.
    Förstår att det är svårt för dig att ge råd utan att ha sett mitt ansikte. Men kan du bara säga på ett ungefär vad du tror jag skulle behöva göra?
    Bokar man in en konsultation med din innan man gör någon behandling eller utför du bara vissa saker?

    Tack på förhand!

    // En ny läsare

    ReplyDelete
  8. Du ser otroligt bra ut! Jag måste bara säga att jag blir så inspirerad när jag ser dina outfits och jag ÄLSKAR dina djupa inlägg. Jag går i tredje ring på gymnasiet och jag har läst din blogg sedan jag gick i åttan. Den har varit värdefull för mig under åren! Jag tycker också att bloggen blivit bättre sedan du började jobba igen nu, man märker att det är bra för dig. Ser fram emot alla dina inlägg i höst, mörkret tenderar ju att göra oss mer eftertänksamma och djupsinniga. Dessutom kan man ha sjukt eleganta outfits, något du verkligen lyckas med!

    Stor kram från Ingrid <3

    ReplyDelete
  9. Nice and rock look for the most beautiful mum...

    ReplyDelete
  10. I really love the bag, lovely color combination!

    ReplyDelete