Sunday, October 12, 2014

Birthday party for my bestie

The whole Saturday was spent in the fascinating and educating world of beauty through science, a huge convent for us in the medical aesthetic filed with superb doctors, pioneers in the field from all around the world, hosted by Galderma. It's a gift to have the opportunity to attend things like that and dig deeper into the anatomy, the facial structure and see how small changes makes unique improvements in a face. I love my job and being given even more trix to follow, I can't wait to Monday when I have a full practice again.

Only problem was that I was home at six o'clock and the kids needed love and I also needed to change clothes for my besties birthday party. I would have loved to wear a dress but since I hate black stockings in heels, I chose something simple yet a litre bit dressed up. We had a lovely time, but gosh was I tired! More pics soon.

Apologise for bad iphone photos.

(blazer: Isabel Marant, no sleves silk blouse: Equipment, leather pants, bag: Louis Vuitton & pink suede heels: J.Crew)

12 comments:

  1. Snygg outfit! Vad tror du om tight kjol, samma modell som bandage kjolar från herve men inte samma typ av tyg utan mer textur och i mörk färg (BCBG) tillsammans med stilett boots i mocka tex 9 cm höga och strumpbyxor? Jag älskar boots med lätt spetsig klack och i mocka, funderar bara om det blir bra att matcha med en tajt kjol som slutar previs över knäa och lång ärmad topp. Jag hatar precis som du strumpbyxor i klackar så tänkte boots kanske kunde fungera om man inte vill frysa så mycket ;) kram

    ReplyDelete
  2. Love what you chose and those shoes are delicious.
    My bestie is a cosmetic surgeon, we should drag you two over for a weekend in Edinburgh some time!

    Really love your hair that length.

    Tabitha.

    ReplyDelete
  3. Hej Stina! Jag älskar outfiten och håller helt med om strumpbyxor.

    Idag har jag lagt ut lite bilder på min bröllopsklänning på www.modevarlden.se och jag har tydligen samma smak som en viss kändis =)

    Kram Johanna

    ReplyDelete
  4. So lovely these shoes with your outfit. Perfect.
    Hugs

    ReplyDelete
  5. I love this look! You look great with that hairstyle.

    ReplyDelete
  6. I wrote from house as usual comment did not left...
    So I was saying that this classical blazer with these so cute shoes is perfect. You are a real fashionista dearest.

    ReplyDelete
  7. P.S. In fact I was also saying as Tabitha than you hair longer is beautiful you can even let it go a litttle bit more !
    Hugs

    ReplyDelete
  8. Hej fina Stina!
    Jag har provat att fylla på kindbenen på akademikliniken för 1 år sedan, blev lite ojämnt. Dessutom under ögonen men det blev inte bra. Jag är dessutom så väldigt smal i ansiktet, sådär insjunken i kinderna, spelar ingen roll om jag går upp i vikt...ansiktet är fel :( dem sa att man inte kan fylla ut så. Vet du? Har du gjort det på någon? Är jag ett hopplöst fall? förstår att du måste se ansiktet för att ge riktigt svar såklart. Tack för en inspirerande blog! Berit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boka en konsultation hos mig så ska jag hjälpa dig!

      http://www.ak.se/sv/vara-kliniker/stockholm-wic-stureplan/

      Vänligem,
      stina

      Delete
  9. Hi Stina,
    you look fantastic! You seem to be addicted to leather pants ;-) I just bought my first one. First it was very tight, but became looser and wrinkles up on the backside of my legs. Is this normal? Did you make the same experience??
    Warm regards
    Natalie

    ReplyDelete
  10. Superfint och superfina skor! Du ser så extremt slank ut, tänker du kanske tappat lite nu när det varit så stressigt? Motsatsen sker mig, om barnen krånglar och mitt liv är stressigt så äter jag mer och onyttigt... Håller du dina matrutiner med äggmackor etc fortfarande. Du skrev mycket och intressant om kost, livsstil och mat innan minns jag! ÄLSKAR skorna!

    ReplyDelete
  11. You look amazing! I love your hair that length too and those shoes..... ooooh those shoes, gorgeous!

    ReplyDelete